maandag 15 september 2014

kaart n.a.v. een sketch

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,
Het is weer maandag, tijd voor een kaart met een sketch. Dit keer een afdrukje van Wee gekleurd met Sennelier. Het is mijn eerste afbeelding die ik hiermee heb gekleurd, en het is best aardig gelukt. Ik moet nog wel een hoop oefenen. De sketch is al een beetje in herfstkleuren. Jullie mogen de sketch uiteraard weer meenemen voor eigen gebruik. Wil je zelf een keer een kaart laten zien naar aanleiding van een zelfgemaakte sketch, dan mag dat. Stuur dan je kaart en sketch naar cindyvandervelde@live.nl. Weet je niet hoe je zelf de sketch op de computer moet uitwerken? Stuur dan een getekend exemplaar, dan zal ik hem voor je uitwerken en zo snel mogelijk op dit blog laten zien! Ik wens jullie allemaal een hele fijne zonnige week en tot volgende keer!
Liefs,
Cindy



2 opmerkingen:

  1. hoi cindy
    wat een lieve en mooie kaart hier zal de ontvanger zeker van genieten
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje Cindy, oefening baart kunst maar ik vind het er nu al heel mooi uit zien!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!