vrijdag 18 juli 2014

Winnaar uitdaging 70

DE WINNAARS!!!

Dan nu de winnaars van uitdaging 70.

Helaas dit keer niet zo heel veel deelnemers maar dat zal vast komen omdat het vakantie is.
Natuurlijk hopen we op weer wat meer deelnemers met onze volgende uitdaging.

Let op!!!
De nieuwe uitdaging gaat morgen iets later online!

Maar nu echt tijd voor onze winnaars
We hebben de winnaars samen uitgekozen.
Dit zijn ze geworden.......


__________________________________

1e plaats: Wilma


2e plaats: Ria


3e plaats: Marleen

Gefeliciteerd dames!!! Nemen jullie even contact met me op, dan kunnen
de prijsjes jullie kant uit komen.
Vergeet niet jullie badges mee te nemen die op de blog staat. (rechts op ´t blog)
Voor je prijs te innen, heb je een week, daarna gaat de prijs naar de volgende uitdaging.

Ik hoop dat jullie morgen weer ALLEMAAL gezellig meedoen!!

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat ik op de tweede plaats sta.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk dat mijn kaartje op de derde plaats staat!
    Wilma en Ria van harte gefeliciteerd met jullie schitterende kaarten.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames jullie creaties zijn zeer geslaagd.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd voor de winnaars, prachtige kaarten. Ik "struikelde" deze keer een beetje over de zwarte kleur en heb daarom niet mee gedaan. Zie nu dat het niet echt de hoofdkleur hoefde zijn, volgende keer hoop ik weer van de partij te zijn.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd aan de winaars. Hele mooie kaarten.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoezee, ik zie dat ik de winnaar ben van de challenge. Daar ben ik heel trots op.
    dank jullie dames dat jullie mijn kaartje kozen. Ria en Marleen jullie kaart/deurhanger ziet er ook prachtig uit. Gefeliciteerd allebei!!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!