donderdag 9 mei 2013

Inspiratiedag

Vandaag laat ik jullie een kaart zien met een hele leuke achtergrond.
 Hij is heel simpel te maken met sticker of oopk masker papier.
 
Je ponst een paar wolkjes uit plakt deze op het papier waar je de wolkjes wil hebben.
 
Ik gebruik distress ink + daarbij een stempelblok,
waarmee je het makkelijk kunt wegvegen.

 
Dit is het resultaat van de wolken.
 
 
Voor de ondergrond neem ik deze clear muurstempel.

 
Dit is het resultaat van mijn ondergrond.
en als je heel goed kijkt, heb ik Tilda ook nog even panty's aangetrokken haha,
dat vond ik zo grappig.

 
Dit is uiteindelijk mijn kaart geworden.
Het is een grote kaart geworden nl. een A5 formaat. 

 
Hoop dat jullie deze inspiratie goed kunnen gebruiken.
 
Groeten Judith
 

9 opmerkingen:

  1. Mooi Judith maar doe je dan de stempel eerst erop en dan afdekken voor je met de wolken begint? Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Joke, inderdaad eerst de stempel erop, dan afdekken en dan de wolken.. tenminste zo heb ik het nu gedaan. Je zou het natuurlijk ook andersom kunnen doen, maar dan moet je je afbeelding uitknippen en er bovenop plakken.
      groetjes Judith

      Verwijderen
  2. dat ziet er weer geweldig uit Judith en die panty`s grappig
    Een fijne dag
    Gr Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gemaakt ! Bedankt voor de tips en die panty is zo grappig :)
    gr.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat supermooi gedaan Judith, ik vind het een schitterend resultaat.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. handige tip Judith, bedankt en die panty is erg leuk gedaan haha, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit gaaf gedaan met die panty's. Super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben jij toch een heerlijk knutselaar Judith!
    Echt ENIG!
    Ja en die panty is erg leuk.
    Liefs hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!